יום שלישי, 18 ביולי 2023

התהפכתי על הראש ואיך כל זה קשור לעיצוב הבית

קרה לכם שאורחות חייכם השתנו מקצה לקצה? ושום דבר כמעט לא נראה אותו דבר כמו חייכם לפני?

אף תפיסתי את מלאכת עיצוב הבית השתנתה ללא הכר, עם שינוי אורחות חיי לפני כשנה וחצי. 

גם מסע הדוקטורט הביא עמו תובנות ויצק תכנים חדשים בעבודתי. 

מעבר לו, בתהליך הריפוי שעברתי עם בלוטת תריס בלתי מתפקדת, שיניתי תזונה וכן עברתי לצרוך מוצרים טבעיים. אין לי מספיק מלים לתאר את המהפך. 

אף כדור האלקטרוקסין שהייתי נוטלת מדי יום ושיבש לי כל איזון הורמונלי אפשרי, יצא מלקסיקון רפואותיי וזו כשלעצמה מהפכה, שייחלתי לה משך שנים.

                                                      




                                                                                              
                                                                                                           צלחת שפע פרי וירק


מעבר לתמונות פוטוגניות של לפני ואחרי 23 קילו פחות (להלן מטה), והרגשה שאיכשהו חזרתי לעצמי ולנערותי:)

אספר לכם שיוצאת לקניותיי תוך שאיפה לשוב מהן עם מינימום שקיות, פלסטיק וזבל. ולכן מציידת עצמי בארגז מהירקן, בעגלת קניות או בשקיות בד רב פעמיות. הנה דוגמא מטה לקניית ירקות ופירות באחד הימים.

                                                                                                        פירות וירקות בארגז. מינימום פלסטיק וזבל.

כמו כן, מגדלת צמחי תבלין וכן גינת ירק קטנה באדניות במרפסת. טיפוח הגינה משמח את נשמתי וכן מביא לחיי הפתעות נעימות וחוויות ממלאות בפליאה, כמו מפגש עם ציפורי שיר ועם הצופיות שאני כה אוהבת או ישיבה במרפסת תוך שמרגישה איך כל זה ממלא ומשמח אותי. 

הנה גינת המרפסת שלי והיבול הקסום בתמונות מימין.                                               

מעבר לכל אלה, לבי מלא שמחה וסיפוק מצמחי המרפא שממלאים את כוס התה שלי או ממלפפון גינה, שומר או חציל שנכנסים לצלחת. זה לא שהפסקתי לרכוש אצל החקלאי, אבל מלווה את התהליך בטבע ומודעת לו, משתילת הזרעים דרך פריחת הפרח וצמיחת הירק. ליווי התהליך הוא כשלעצמו מזור לנפש ואני מוצאת בו הנאה רבה וכן הקבלה למעגל החיים.

היוגה גם היא הצטרפה לחיי. הנה אני בעמידת ראש נתמכת בקוביות ליישור הכתפיים והצוואר ואני יודעת שבקרוב גם אעמוד על הראש מבלי להיזקק לקיר. נכון נינה? נינה שדות היא מדריכת היוגה שלי במזור. הסבלנות והשלווה הפנימית שהיא אוחזת בהם מתאימים כרגע לחיי.


כל אלו ועוד מביאים אותי להעריך את דרך הטבע ולעצב את הבית במתאם גם לשיטה שפיתחתי דרך עבודת הדוקטורט.

היציאות הרבות אל הטבע מלוות במזון שמארגנת איתי מהבית או קונה אצל הירקן, גם בנסיעות מחוץ לארץ. בתמונה, בחוף במונטנגרו הקסומה, עם קערת שפע של ירקות. 

נראה שתהליכי הגוף השתלבו יחד עם המחקר עצמו והולידו תפיסה ושיטת עבודה חדשה לעיצוב ולהלבשת הבית. 

לתפיסתי, הבית מתחיל בתוכנו ומשם יוצק עצמו במרחב הפיסי דרך מיקום החפצים השונים.







בואו נתבונן בדבר המופלא הזה יחד 
בהרצאות, בסדנאות או בתהליך ההום סטיילינג והעיצוב,




















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על המשוב! שמחה על המסע המשותף!

הבן שלי נסע, ואיך זה קשור לעיצוב הבית?

 תופעת הקן המתרוקן היא תופעה מוכרת בספרות המקצועית ובכלל שגורה בדיבור בין הורים, שילדיהם הבוגרים עושים צעדיהם לעצמאותם מחוץ לבית ילדות. שונה...