יום שני, 30 במרץ 2015

מישהו שיפצח לי את אגוז הסטיילינג

מה הקשר בין חירות, אביב וסדר לעיצוב המרחב? ואיך הם מופיעים בחיי היומיום?

החירות, האביב והסדר - מופיעים לבטח גם אצלך עוד הרבה לפני שירת 'מה נשתנה' בלילה הגדול.

אני כשלעצמי, חגגתי לאחרונה את שלושת הערכים המופלאים של העונה.

החירות שלי בחגיגות יום-הולדת 80 לאבי
אין יותר סימבולי עבורי לחירות מאיש אוהב ארצו ששר 'להיות עם חופשי בארצנו' בראש מורם ובקול גאה ושמח, לאחר שניתק כילד בן שש מכל משפחתו, כיחידי ששרד ועשה את כל המסע המייגע והמתיש להגיע לארץ, תוך בדידות נוראית, ילדות אפרורית וזיק של תקווה - גאווה גדולה עבורו לחוות חירות ביומיום ובחגיגת 80 עם נכדיו וניניו.

                                עוגה גאה בצבעי כחול לבן של סבא ואבא המלך בעל כתר זהב
בעיצוב של אומן העוגות שלי דן דייויס https://www.facebook.com/sugardaddycakes?pnref=lhc

כחול לבן ישראלי וזהב של הכתר גם בבלונים. תודה לאריק איש הבלונים שתמיד משמח ומקשט את המרחב בחגיגות שלי
אריק (לימור הליצנית) 052-4597155 קלישר 3 פ"ת


האביב מופיע בחגיגות 14 של הג'ינג'ית שלי
עם זר ראש עשוי פרחים טריים, חגיגי ואביבי, מגובה (איך לא) בזר אירועים... (חידשה לי לגמרי עם הזמנת הזר היפיוף)
                                            זר אביבי וחגיגי במיוחד לראש, גלדיוליס http://www.gladiolis.co.il/


הסדר שלי: תכנון, מיון, פינוי, ארגון מחדש
אחרי שחגגה 14 ללא הפסקה, התפנתה למיין איתי בגדים בארון האישי

האמת, שאיתה אני נאלצת להמתין בסבלנות יתרה, בשל היותה יו"ר מועצת תלמידים, רבת מעשים טובים ועיסוקים, ביניהם: חגיגות החג עם יוצאי שואה, התנדבות לאריזת מוצרים למשפחות נזקקות, גזיזת שיער לתרומה...היא כשלעצמה דוגמא ומופת לסדר חברתי הרבה לפני הסדר בארון (שזה, אעפס...לא פחות חשוב)...

אז הנה הלפני בריבוע הקטנטן למטה מימין והאחרי בתוספת הבובה האנטרופוסופית מגיל 10 (גם לה יש מקום בארון)

סדר סדר תרדוף, שלווה ונחת
בגדים מקופלים בערימות לפי סוגים, תיקים בסלסלה תחת הבגדים התלויים, בובה מציצה עם פתיחת הארון
כי הסדר מתחיל מבפנים ומקרין החוצה (דבר המעצבת :-) ).

יצאתי לעשות קצת סדר גם במדור הקבוע שלי, ובו אני כותבת הפעם איך לבחור את השולחן הנכון וכיצד למקם אותו במיקום מיטבי. איך לתת לו בימה וכיצד לתמוך בו ובמארח ומהם הפריטים, שכדאי למקם סביבו.

בקצרה, בכתבה אני כותבת על הצורך להגדיר את אזור האוכל בתוך החלל הציבורי כשנטול קירות מפרידים, על תצורת החלל שמכתיבה את בחירת השולחן ולא להפך, על הסגנון הנבחר (מודרני, חם, חזרה לישן...) שישפיע על בחירת סוג השולחן או הכיסא, על שילוב מקומות אחסון לצד השולחן והתאמת הפריטים בסביבתו אליו.
עיתון כפר גנים  אפריל 2015


עכשיו, ברור עד כמה שלושת הערכים הם בסיס לחיי כמעצבת ובכלל? אני מקפידה עליהם
החירות מתבקשת ליצירה, להיות אני, לתת לאנשים להיות מי שהם מבלי לכפות עליהם את מי שאני. זה חיוני לי לתחזק חירות ושחרור. זה מכבד מבחינתי את הלקוחות שלי, את היקרים סביבי ואותי.
האביב הוא ההתחדשות ופריחה ובמקצוע שלי חשוב להתעדכן, לחדש ולהתחדש. אני מקפידה להתעדכן בפריטים, בריהוט ובחומרים חדשים לעיצוב הבית. באשר לפריחה, זה הרומן השני שלי: אוהבת פרחים ואת מה שהם מסמלים ולכן מקפידה לרוב שיהיו בסביבתי: בית שופע פרחים זו שמחה, כמו בית של אביב.
הסדר - מביא אתו שלווה, הוא חיוני כבר בתחילת תהליך העיצוב ובכל מרחב. התכנון בעבודה מביא אתו סדר, ארגון, עליו נבנה תהליך העיצוב כולו. מרחב תומך סדר חשוב לבית, חשוב בחדרי ילדים, חשוב במקומות עבודה, חשוב לעוברים למקום חדש, חיוני למקום של התחלות חדשות לגרוש או לפרודה  לילדים ולבני משפחה, בשביל הרוגע ולנשמה.

אז אחרי שהאגוז מפוצח
אני שמחה לסיים בברכת חירות והתחדשות  לך ולבני ביתך
                         בעיצוב של דסדס הגרפיקאית שלי המופלאה https://www.facebook.com/dasdas.studio?fref=ts
                         שמריחה יחד איתי את ההתחדשות שבפתח






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על המשוב! שמחה על המסע המשותף!

הבן שלי נסע, ואיך זה קשור לעיצוב הבית?

 תופעת הקן המתרוקן היא תופעה מוכרת בספרות המקצועית ובכלל שגורה בדיבור בין הורים, שילדיהם הבוגרים עושים צעדיהם לעצמאותם מחוץ לבית ילדות. שונה...