יום שני, 5 במאי 2014

טורקיז גם אצלי בסלון

מתי לאחרונה ניקרת למשימה של חידוש הסלון?
מהי משימת חידוש הבית עבורך?
מהיכן להתחיל?
ואיפה בכלל קו הסיום?

מזמן אני יודעת שאין ממש קו סיום, שאיפה שנגמרת לה משימה אחת מייד צצה לה אחרת.
לקראת יום העצמאות שבפתח משחררת אמירה עצמאית על איך בא לי שתהיה משימת הסלון שלי להפעם.

זה מתחיל מהאהבה למגנטה מגנטה הזה, כורסא כזו חייבת להתמקם בסלון שלי.
נבחרים הבדים לכורסת אהבה (מזמן חולמת להיצמד לצד הבנזוג שלי על אחת כזאתי)


בהשראת TRICIA GUILD האגדית, להלן אחד מפלאי הספרים...


בוחרת את צבע הבד לכורסא קיימת שרוצה להלביש מחדש.

להלן הכורסא לפני לפני לפני....בפרחים הרומנטיים ישובה כבר אצל בועז הרפד שלי
                                                    לפני....יפה, אבל דייי כיוון חדש...

והנה כמה תמונות פוטגניות לטורקיז, ט-דם!!:

                                                    צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

הוא הולך להשתלב מצויין עם המגנטה שלי, אני יודעת:
                                                    צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית


ומבט כולל על הכל, כולל ה'לאב סיט' עם ההדום המשגע:

                                          צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

גם פפסי ממש נהנת על המרבד לצד הטורקיז

                                         צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

רשימת המכולת כללה, כפי שנראה: שטיח לכל המרחב, שני שולחנות 'חלוקי נחל' עגולים קטנים מפוזרים לצד כורסאות, פריטים לנשמה, לנשימה ולאווירה.

ויש גם נגיעות ירוק ליים במסגרת לציור אהוב בחלל ליד...לצד פריט נדרש ב...טורקיז

                                          צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

מבט כולל למזנון בופה:

                                          צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

ומבט לסיום בתפילה, תקווה ושלווה, כמו ש'רק' פסל בודהה יכול להשרות

                                                    צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית


כן ממש זכיתי לאמירות שעשויות היו להנחית לי את האדרנלין והכייף: "שלא יהיה קרקס בסלון" אמרה לי מוכרת אהובה במיוחד, "את הולכת לשלב את הפסים בכורסא?!" דברי הרפד המקסים שלי ועוד...אמירות כמו "זה לא יהיה יפה" מפי הצבעי שהפך ברגע למעצב. אפילו פפסי כמעט התערבה לי. אז זהו שלא. הגיעה העת לתובנות. ויש כמה:

1) כדאי ורצוי ללכת עם נטיות הלב ומה שאוהבים, גם אם נאמרות אמירות מנחיתות - עמוד שידרה חזק מספיק - יסייע.
2) ורוד וטורקיז זה תענוג עבורי ובכלל הדרור לשילוב צבעים זה כייף עולם. אז מומלץ להתנסות.
3) שווה לקחת את חידוש הסלון בצורה ספורטיבית. אז התהליך זורם, נינוח וכייפי. מה כבר יכול להיות?! מקסימום מקסים.

איך עושים את זה? אפשר בצורה עצמאית. אם זה לכבוד יום העצמאות ;-)
ואפשר גם בעזרתי.

חג עצמאות שמח בטורקיז
באהבה

ויש גם תודות:
תמי המהממת מ'ביתי לי' כן כן.
שמוליק המוביל על השירות המדהים
בועז הרפד, כבר אמרנו?!
האישלי ששומר על שקט תעשייתי עד לקו הגמר (וגם אחריו ;-) )
מקווה שלא שכחתי איש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על המשוב! שמחה על המסע המשותף!

הבן שלי נסע, ואיך זה קשור לעיצוב הבית?

 תופעת הקן המתרוקן היא תופעה מוכרת בספרות המקצועית ובכלל שגורה בדיבור בין הורים, שילדיהם הבוגרים עושים צעדיהם לעצמאותם מחוץ לבית ילדות. שונה...