יום שני, 20 בינואר 2014

ניחוחות סטיילינג אמריקאי בשבעה ימים

זה לא ממש אמריקה לתקתק ארבע ארצות ביבשת הרחוקה בשבעה ימים!! כולל 14 שעות טיסה רצופות ו'מרעננות'.

העסקה הזו כוללת טבלה מסודרת לסידור הילדים והעברת משמורת, קיפול כמה מכונות כביסה טרום יציאה, טלפונים אחרונים לסגירת קצוות אחרונים בעבודה ועוד כמה זוטות ממלאות דמעות בעיניים, שאחריהן  רק טיסה יכולה להרדים.

נחיתה בלוס אנג'לס. רחוב הכוכבים. גמני מצליחה איכשהו לעצור ליד איזה כוכב

ועם הכוכב האמיתי שלי מנשקים ילדודס בווטסאפ...מה היינו עושים לולא הטכנולוגיה המתקדמת הזאת שאיפשרה תקשורת און ליין בלתי משחררת .


למחרת, בתוספת ג'ט לג שטרם סודר חווים את היוניברסל סטודיו  על כל נפלאות הביום שלו. אילו יכולות מרשימות!!
להלן שיטפון מבויים: (רק אחד מיני קסמים רבים...)



סנטה מוניקה לצד החוף עם הדקלים משלבת חנויות קונספט מלאות צבע. אני מתמגנטת. להלן:


הגמד הצבעוני והמצחיק הזה עולה 98 דולר. מה?!...עוד עם התנועה המחבקת הזאתי?!


באותה העלות בדיוק אנחנו מוצאים עם החבר שלנו נועם שגר בLA את המוצר הבא:

זה מחזיר אותי אחורהההה לשנות ילדותי. ואפשר גם לבחור תקליטים תואמים כמו פעםםםם

את הרטרו המדהים הזה אפשר לפגוש ברשת URBAN OUTFITTERS

שם גם פגשתי בצמח האהוב על הלקוח המקסים שלי שחר. בזכותו אכיר לכם את שמו של הצמח: סנסביריה, ככה קוראים לו והוא זקוק לקמצוץ מים (לכל אלו שאוהבים ירוק מבלי ממש לטפל). התמונה מוקדשת לשחר.

סידור הסבונים המרהיב בתמונה הבאה מעלה בי את הסקרנות לפרטים. מה יש פה שעושה את זה כזה מרשים...את הסבונים המתקתקים הללו אפשר לפגוש בחנויות LUSH רשת בריטית

בואו נבקר בחנות של אולסטאר


בחנות הזאת קונספט הבחירה האישית בא לידי ביטוי ביכולת לבחור את הנעל האישית שתיתפר במיוחד עבורך.  זה קורה אף ברשת חנויות בורגר בהן אפשר לבחור לך את המנה האישית האהובה, מה שמשחרר מרכישת חבילה מוכנה לפי מה שרשום במחשב. קצת חופשת מחשב לא מזיקה, נכון?!

עוגיות וקינוחים צבעוניים מסודרים כחיילים עושים לי את זה
ועוד...קונדיטוריה שניצבת באולם של מסעדה בעלת אופי צעיר וקליל בלוס אנג'לס

המלון עם שער הכניסה העתיק הגבוה היה בעבר אולם לחלוקת פרסי האוסקר
עוד פינה במלון BILTMOR
רשת מתוקה רק מלראות את הלוגו שלה יש לי טעם של מתיקות

מוצרים של הרשת ליד הקופה

וCV2 חנות מדליקה לריהוט צעיר וקליל ומלא הומור
אהבתי את גוף התאורה העומד, הוורידות של הספה, השקיפות לשולחן והפופים הלבנים. אהבתי ה...כל.


כן. נחתנו בלאס ווגאס
נברשת קריסטלים בלובי מלון פאריס עם כל השיק הפריסאי

בשדרות הרחבות של חנויות בתי המלון העצומים בגודלם הפזורים בלאס ווגאס אפשר לפגוש במותגים
אני שואלת אותי: מה עושה מותג למותג? איפה זה מתחיל? ועל סמך מה מתבסס שמו?
להלן שאנל

ומלון ניו יורק בלאס ווגאס. נראה כמו גלויה לא?!

מלון ונציה. כך שטים בגונדולות בתוך המלון, כמה הוא ע-צום!!

עם הנחיתה במייאמי, רכישות בMARSHELS מנסה לשכנע את בני בן ה-15 שציור של פינגווין על הנעל יותר שווה מציור של תרנגול. לא ממש הולך לי. גיל המותגים הגדול מאלץ אותי להשאיר בעצב את הפינגווין לנער אמריקאי בארצות הברית, למרות מחירו השווה (21 $ בלבד!! לא חבל?!)להשאיר אותו שם....

הכי מענג לפגוש קרובי משפחה בארץ רחוקה. את פרנסיס בת ה-90!! בת דוד של אבי אני מתרגשת לפגוש. מאחורי המפגש המרגש הזה סיפור מרגש לא פחות. היקינטון עם השוקולדים הארוזים בדרך אלייך, בוקה רטון מקסימה.
לקינוח, בדרך הביתה, שיטוט קל לכמה שעות ברחובות הקרירים של ניו יורק
את הבניינים הגבוהים העוצמתיים אני פחות אוהבת יש להודות.
זהו, בדרך הביתה. הגיעה העת
מקווה שנהנתם יחד איתי

איזה קטע!! הגענו. ויש גם תובנות:
1) טוב לנסוע ועוד יותר טוב לחזור!! בנאלי נדוש וכל כך אמיתי.
2) יקר בארץ לרכוש מותגים. איזה ביאוס.
3) אין כמו מפגש עם אנשים יקרים וקרובים בארץ רחוקה. עבורי זו חוויה בלתי נשכחת.

עד הפוסט הבא שיהיה בהנאה!!

תודה לאישלי שחיזק אותי לצאת, לשחרר, לסמוך
תודה לך שריתוש, בלעדייך לא הייתי שם
תודה לילדודס שלי, חבורת עצמאים ואהובים
תודה לאחותי שהיתה בשביל הורינו
הפוסט הזה מוקדש עבורכם. מקווה שתהנו מהמראות.