יום שבת, 19 באוקטובר 2013

הכייף שלי לחדש גם לך

לחדש לחדש לחדש!!!

כשמחדשת לי את עצמי הכייף שלי לחדש גם לך!!

מרגיש לך קשה לחדש? שאין לך את זה? תקציב כרגע פנוי לפרויקטים אחרים? פחות לבית?

אולי אחדש לך. כך שיתאפשר לך לחדש כאן ועכשיו. 
מבלי לדחות לזמן יותר נוח,  לאפשרות לקנות סלון חדש. יקר יותר. שווה יותר.

כי עת לקנות סלון ועת לחדש. והחידוש הוא קל, חווייתי ונוח. איך?


אז זהו, שההתחדשויות האלה במרחבים שחיה בתוכם מתרחשים אחת לכמה זמן.
כמה זמן? אחת לקצת..למעשה, ממש קצת.

הספה לפתע נראת לי ממש עייפה, צבע הכריות דועך עבורי וכבר לא מטעין את הנשמה.
מיד מוצאת את עצמי עם התרגשות באוויר, מחדשת, מטעינה מחדש.

כך זה נראה כשעייף וכבר חסר צורה:

                                 לפני, עייף וזולג ומבקש: תתייחסו אלי, גמני צמא לקצת תשומי :-)


והנה כמו 'לגמרי במקרה' פוגשת שלט שמיד מחבר אותי למשאלת לב קיימת, נוכחת,
ממתינה לשעת כושר. מרגיש שהנה היא הגיעה.

                                 צילום: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

ואני שאוהבת לחדש בקלילות,
מוצאת שהשלט כמו נועד עבורי, מקדם את פני. מדבר אותי. ברור!!

הום סנטר. אני בפנים!! מבצעים מטורפים!!
קנה שתיים, קבל עשר...משהו בנוסח הזה

העגלה מתחילה להתמלא, כך גם הלב


                                  צילום: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

יושבת לה על מדף עליון בודדה מבקשת אימוץ


                                         צילום: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

המלאך הוא השני מתוך שלוש במחיר אחד,  ומחכה לו גם חבר מלאך בבית.


                                 צילום: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

מדפי הכריות נטולי מבצעים
ובלי נגיעת צבע של כרית, החידוש כמעט ואינו מתקיים
שלישייה נאספת




                                 צילום: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

פוף במבצע מטורף עם כיתוב שעושה נחת YOU MAKE MY HEART SMILE 

ויאללה לכיוון הבית, לא יכולה לחכות לראות את החידוש!!!

שששששששיוווווווווווו כמה כייף!! לי!!


                                 צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית


וכמה כייף ליוליות שקיבלו בית חם!!
 צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית
                                          
הכורסאות בתמונה הן הוכחה עבורי לאני מאמין שלי
כן, מיקומי רהיטים בחלל מכתיבים את אופי ההתנהלות בתוכו

כך זוג הכורסאות הללו מזמינות לשיח. וכבר יש בעלות על כל אחת מהן,
ממש כמו כסא של חבר בכנסת.

ולהלן תקריב לפריטים, כולל ורדים ורודים בהשראת ה'שאבי שיק שיקון'


                                  צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית

ואם בשאבי שיק עסקינן,
אז אקנח בוורדרד רך נוסף, הפעם לצד מקלות קינמון חומים בצנצנת שקופה, שילוב יפה בעיני:


                                  צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית
        
ונגיעה ורדרדה של מגנטה, כזו שנובעת מגרברה באגרטל מיניאטור אהוב, בפשטות, להלן:


                                         צילום, עיצוב וסטיילינג: ציקי אורון, מעצבת פנים וסטייליסטית


וכעת לתובנות:

בבואך לרענן - מגבלת התקציב תוכל לרדת ממחשבתך,
כאשר יש הבנה שעלות רענון המרחב יכולה להיות שוות ערך לעלות חידוש המלתחה שלך!! 

אפשר לעשות זאת!! בקלילות בפשטות ותוך כדי חוויה!! ברכישת פריטים בודדים (כריות, כיסוי ספה, פסלים)

חידוש ורענון נכון לעשייה מעת לעת, כדי לשמור על מראה מטופח.


מזמינה אותך לצאת ולחדש
אותך לעצמך,
את עצמך לסביבה,
את מה שעכשיו ולא היה לפני שנייה.


מזמינה אותך להרשם למעלה משמאל ולקבל ממני טיפים ורעיונות מעת לעת.
וכן להתייחס, לבטא מחשבה, רעיון שעלה או הרגשה שבאה עם קריאת הפוסט.

בקרוב בוא יבואו חידושים נוספים
מבטיחה לשתף!!

ועד השיתוף הבא, זה קל לחדש את הבית!!

ומי שלא רוצה לבד -  יותר ממוזמן להזמין את הליווי המקצועי שלי.
כולל: ייעוץ מאיר עיניים ותכנית עבודה, ליווי מצמיח ותומך ברכישות ומיצוב סופי של הפריטים.



.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על המשוב! שמחה על המסע המשותף!

הבן שלי נסע, ואיך זה קשור לעיצוב הבית?

 תופעת הקן המתרוקן היא תופעה מוכרת בספרות המקצועית ובכלל שגורה בדיבור בין הורים, שילדיהם הבוגרים עושים צעדיהם לעצמאותם מחוץ לבית ילדות. שונה...